Minulla on jo pidemmän aikaan ollut visio blogista, jonne saan valuttaa päästäni informaatiota siitä, millaista elämäni on. Siis tosielämän tapahtumia tarinamuodossa.  En käytä oikeita nimiä, ja hyvin epätodennäköisesti julkaisen mitään kuvia, missä esiintyy ihmisiä. 

Kuka minä olen? 22-vuotias opiskelija, harmittavan homoseksuaali, tunnistettavissa naiseksi. En normaalisti halua edes mainita homouttani, koska se tuntuu jokseenkin turhalta. Tämä tieto kuitenkin tulee jossain muodossa esiin myöhemmässä vaiheessa, ja sitten ihmettelette "ootsä joku lespo???". Joo, olen, se siitä. Minulla on tyttöystävä, yhyy. 

Tämän osion voi skipata, jos ei pidä eläimistä ja varsinkaan heppatytöistä: Omistan kaksi seniorikoiraa, joista toinen on kuuro. Rodultaan he ovat belgianpaimenkoira groenendael ja labradorinnoutaja. Terraariosta löytyy myös viljakäärme. Eläimellistä taustaa löytyy myös hevosharrastuksen verran - tällä hetkellä otan tuntumaan ratsuttamiseen ja lähinnä sukkuloin kolmevuotiaaksi kääntyvän suomenhevosen selässä, sekä sen emän. Toisinaan touhuan myös terapiaponin kanssa. Yhyy oon heppatyttö.

Täällä asustaa myös kämppis, henkilö joka osaa tuoda elämään paljon iloa, apua, kaikkea, mutta myös haittaa. Asia selvinnee lisää myöhemmin. Sasu on myös kanssani samalla luokalla. Sasun tuoma lisähaitta on hänen poikaystävä, Bishounen sekoittaa myös pakkaa. Olen kutsunut herra poikaystävää Bishounen nimellä toisessa, yksityisessä blogissani, joten seuratkoon nimi myös tänne.

Niin, lisää odotellessa, peli on nyt avattu.