Tämän blogin sisältö muuttuu heti alkumetreillä. Sen esittelystä ja muusta voikin pyyhkiä pois kämppikseni, Sasun, ja jättää hänet vaan kaverikseni. Olen muuttamassa pikkuhiljaa uuteen taloon, siis ihan oikeasti taloon, en asuntoon. Kirjoitan siitä varmasti, mutta ollaan vielä ihan hyss. Vaikka vaan varmuuden vuoksi. Tiedättekö sen hetken kun kertoo innoissaan jostain, ja sitten se ei toteudukkaan? "Joo tota öö, no ei me mentykään Goalle." Mulle itselleni käy aika usein niin, johtunee ihan vaan vaikka jonkinasteisista pääongelmista. Saatan suunnitella jotain matkaa vaikka, ja sitten.. En mä mennytkään. Siks ku, no ku. Jos oma pää ei petä, niin joku muu pettää.

Niin, se nyt ainakin on tosiasia, että Sasu haihtui kevään myötä. Se ihminen ei ole pysyvä, sillä on nuuskamuikkusluonne. Tahdon jatkaa meidän ystävyyttä vielä eteen päin, sitä täytyy vaan vähän houkutella. Mutta ei se ystävyys siitä ole kiinni kuinka tiiviisti on yhteydessä. 

En oikein tiedä missä mun elämä menee, aika ja ajatukset on koulussa. Suoriudun siitä mikä on pakollista, muut ihmiset.. Mitkä muut ihmiset? 

Malla saapui eilen oveni taakse. Oltiin molemmat väsyneitä, hiljaisia kasoja. Simahdettiin ennätysaikaisin ja herättiin aamulla siihen, että oli aamu. On outo tunne nukkua niin, että illalla nukahtaa ns. normaaliin aikaan, ja seuraavaksi havahtuu vasta aamulla. 

En tiedä mikä energia meihin kerääntyi, mutta mieliala oli aivan toinen. Kikattelimme ja hölmöilimme kuin taantuneet, ja Malla aloitti siivousurakan. Niin, enhän minä ole taaskaan jaksanut suoriutua siitä itse. Paitsi nyt, kun joku on näyttämässä esimerkkiä. Sitä vaan jotenkin jähmettyy rutiineihinsa. Koulua ja koiria. Nukkumista johonkin väliin. Otan itseäni niskasta kiinni ja hankin sosiaalisen elämän takaisin. Ehkä aloitan soittamalla Sasulle. Heti päivällä. Ihmisillä ei ole tapana arvostaa yöpuheluita.

Yritin minä yhtenä päivänä olla sosiaalinen, mutta henkilö jota houkuttelin moiseen toimintaan perääntyi. Surkeaa. Olen kai tylsä.

Ja mikä on tämä kun ei taas nukuta. Aamulla sitten kiukuttaa, onko se nyt sitten kiva.